Генератор дизельний HYUNDAI DHY 8500SE
Фірмовий двигун зі збільшеним моторесурсом та потужністю:
- Збільшено зносостійкість блока циліндрів, що дозволило збільшити моторесурс двигуна до 3500 мотогодин;
- Використання якісних матеріалів в поєднанні з надійною системою фіксації клапанів, що гарантує надійну та довговічну роботу двигуна;
- Надійний маслонасос завжди забезпечує бездоганне змащування циліндро-поршньової групи;
- Високоякісний комбінований повітряний фільтр забезпечує надійну фільтрацію повітря для утворення паливної суміші.
Система запуску EASY START - використовується автоматично для полегшеного запуску генератора.
Альтернатор - усі генератори Hyundai комплектуються тільки синхронними альтернаторами з мідною обмоткою. Обмотка з міді не перегрівається, витримує більші навантаження у порівнянні з іншими матеріалами, володіє відмінною струмовіддачею. Виготовляються на автоматичній лінії, що унеможливлює присутність дефектів пов’язаних з людським фактором, також застосовано поліпшене укладання проводів з додатковою фіксацією обмоток. Балансування ротора проводиться під динамічним навантаженням на високоточному обладнанні із застосуванням електронної системи вимірювання симетрії. Також в дизельних генераторах серії S використана система подвійного захисту обмоток альтернатора від надвисокого струму.
Панель керування генератора - повністю оновлений цифровий дисплей є не тільки інформаційним, а в першу чергу виконує функцію надійного захисту генератора від перевантажень, та захищає під’єднані до генератора споживачі, від таких неприємностей як, стрибки напруги, струму, частоти, навіть попереджує користувача про низький заряд акумулятора.
На панелі керування встановлено:
1. Цифровий дисплей нового покоління надає інформацію про:
Та захищає за наступними параметрами:
- напругу (V);
- частоту (Hz);
- загальні мотогодини;
- стан акумулятора;
- помилки в стані роботи генератора.
- Перевантаження;
- Надвисокого струму;
- Відхилення частоти (високої чи низької);
- Відхилення напруги (високої чи низької);
- Відхилення напруги акумулятора (високої чи низької).
2. Силову розетку;
3. Звичайну розетку (1*16А,1*16А-3-ф);
4. Вихід 12 V (з тепловим запобіжником від перевантаження);
5. Диференціальний автоматичний вимикач, який забезпечує максимально-струмний захист та захист токів витоку;
6. Замок запалення;
7. Тепловий захист звичайної розетки;
8. Вихід для під’єднання заземлення;
9. Кнопка аварійної зупинки двигуна;
10. Кнопка ввімкнення свічки розжарення.
Для ATS (підключення автоматичної системи запуску та переведення живлення від генератора):
11. Роз'єм підключення блоку ATS;
12. Роз'єм підключення керування від альтернативного джерела енергії (наприклад сонячної бетереї).
AVR - виготовлена серійно, встановлені конденсатори підвищеної ємкості, та герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища. Інтелектуальна система захисту - створює оптимальні умови використання джерела струму в робочому діапазоні. Гарантовано генерує максимально вказану потужність.
Система поліпшення запуску двигуна у зимовий період - встановлена на всіх генераторах даної серії. Підігрів повітря для формування паливної суміші застосовується, в разі необхідності, вручну кнопкою на панелі керування генератором.
Усі генератори проходять тестування стабільності роботи при температурі від -25°С до 30°С.
Місткий, сталевий бензобак - резервуар для палива виготовлений з високоміцного металу. Він вміщує 15 літрів пального, а цього досить для 8,5-11 годин генерування в разі 75% навантаження.
Усі генератори серії S адаптовані для підключення ATS, адаптовані для підключення та коректної роботи генератора з альтернативними системами живлення, такими як накопичувачі від сонячних систем.